Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Grain/Teenheat/Valise live review


Αρκετές μπύρες καταναλώθηκαν στο φιλικό υπογειο
της Καλλιδρομίου..Συναντήθηκα και με τον φίλο μου
τον Νίκο,που είχα να τον δω καιρο..Καταλαβαίνετε..
Anyway,περίμενα αρκετά απο τα συγκροτήματα,και
μπορώ να πω,οτι έμεινα αρκετά ευχαριστημένος..
Την συναυλία ανοιξαν οι VALISE,οι οποίοι παίζουν
ένα είδος "εκμοντερνισμένου" post punk,θα έλεγα,με
φωνητικά που μου θύμισαν rage against the machine,
σε αρκετά σημεία..Ακολούθησαν οι GRAIN,που μου
άρεσαν πολύ..Παρά τις ηχητικές ομοιότητες τους,με
συγκροτήματα του είδους τους,οι συνθέσεις τους είναι
100 % αυθεντικές και ο τραγουδιστής έδωσε ρέστα με
την ερμηνεία του..(ΟΧΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΟΥ..)
Ε,για τους TEENHEAT τί να πω; Οι τύποι είναι εγγύηση..
Κουβαλώντας την ιστορία των Cosmic Teds,ο Βαγγέλης
Οικονομίδης,δημιούργησε με τα υπόλοιπα παιδιά,ένα
σχήμα για άτομα που είναι ή αισθάνονται ακόμα νέοι..
Αν και τους είδα πρώτη φορά (ήταν να παίξουν support
πρόπερσι στους Mudhoney,αλλά κάτι πήγε στραβά..),
έχω λιώσει τον δίσκο και τα demo τους..
Γκαραζοπανκιές και ξερό ψωμι..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!