Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Ανάσα Στάχτη LP,1994

Η πρώτη δισκοκυκλοφορία της Βίλα Αμαλίας.
Πολύ δυσεύρετος δίσκος πλέον,πωλήθηκε κυρίως σε συν-
αυλίες του γκρουπ και όχι στα μαγαζια,όπως και οι περισ-
σοτεροι δίσκοι του είδους,άλλωστε..
Εδώ και δυο χρόνια περίπου,επανακυκλοφόρησε σε cd-r,
πρωτοβουλία του punk.gr,με εξώφυλλο σε μέγεθος 7ιντσου
(σχεδόν),με αναδιπλούμενο artwork,όπως ακριβώς και του
LP.Επισης περιέχει bonus tracks και συνέντευξη. Download
-
-
Αθηναικό thrashcore σχήμα,εμπνεύστηκε το όνομα του,από
ένα στίχο των Γενιά του χάους και έδρασε στις αρχές της
δεκαετίας του '90,δίνοντας συναυλίες σε αυτοδιαχειριζόμε-
νους χώρους της Αθήνας,της Θεσ/νίκης και της Πάτρας,κρα-
τώντας έτσι μια αντιεμπορική στάση.
Τον Απρίλη του '94 κυκλοφόρησαν το μοναδικό τους LP και
δύο χρόνια αργότερα συμμετείχαν στην συλλογή "Διατάραξη
Οικιακής Ειρήνης".
-
Tracklist:
1.Στα γρανάζια του αύριο
2.Κελιά ανυπαρξίας
3.Κατάλοιπα αγάπης
4.Καταδίκη
5.Παιχνίδια εξουσίας
6.Ζωή εν τάφω
7.Επιθανάτιος κοινωνία
-
Bitrate: 320 kbps
(covers included)

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κανεις παρα πολυ καλη δουλεια - ευχαριστω ειδικα για τα εξωφυλλα! καποιο email επικοινωνιας ομως;

costakisp είπε...

Δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις
για τίποτα,ουτε κανω κατι
ιδιαιτερο ή αξιεπαινο.
Θες να μου πεις κατι ιδιαιτερως??
Μιλα ελευθερα,μια παρεα ειμαστε..

Ανώνυμος είπε...

& ομως κανεις κατι ιδιαιτερο, οπως & ο υπολοιπος μπλογκοκοσμος που ανεβαζει τετοιο υλικο. περα απο την καθαρα "χρηστικη" αξια, εκδημοκρατιζει & αυτα τα βινυλια/κασσεττες τα οποια εχουν γινει (`δυστυχως' απο τη μια & `οπως παντα' απο την αλλη) συλλεκτικα. εχω & εγω λοξα με την ελληνικη σκηνη, οποτε πολλα απο αυτα τα προλαβα - τωρα συνειδητοποιω οτι ειχα βολευτει αρκετα στο `εγω το πηρα οταν βγηκε/εγω το εχω/εγω το αγορασα σε κανονικη τιμη,' & το συνειδητοποιω επειδη με τσιγκλαει λιγο που ξαφνικα ολο αυτο το υλικο μπορει να το βρει ο καθενας :). (Σκοτωσε το συλλεκτη που εχεις μεσα σου...)

Οπως & να εχει, ζητησα email γιατι μου φαινεται πιο σταθερο/λιγοτερο παροδικο απο ενα μπλογκ. Κρατα το δικο μου τουλαχιστον για reference: english παπακι punk τελεια gr & φυσικα χωρις κενα.

costakisp είπε...

Σου εστειλα mail,και λαμβανω μηνυματα για antispam,ολη την
ωρα..Τι θα γινει???

Ανώνυμος είπε...

Πρεπει να απαντησεις αφηνοντας αθιχτη τη γραμμη του subject, ειναι το κωλοφιλτρο γαμωτο... Με το που απαντας, σε προσθετει στην "ασπρη λιστα." (Αν δεν δουλεψει, θα κλεισω το φιλτρο για να συνεννοηθουμε καπως...)

Unknown είπε...

G**W tous diskous!Bravo costaki!Sthn trixa omws na mhn to katevasw epeidh egrapses ''thrashcore'' sthn perigrafh k phge se entelws allo prama to myalo mou!apla hardcore punk tha tolega egw ankai den ta paw kala me kathgoriopeihseis...Katevazw k ta ANTI twra...

costakisp είπε...

Επιμένω..
Ο ήχος παραείναι βαρύς..
Ούτε εμένα μ'αρέσουν οι
ταμπέλες..
Ήταν οτι καλύτερο μπορούσα
να χρησιμοποιήσω,ώστε να γίνω σαφής..

alele είπε...

ti na leme twra..tetoio metalliko hardcore-punk diskola xanabgainei...diskos pou se wthei sta akra!!!!wraio re kwsta..

Unknown είπε...

O diskos tsakizei,thalega oti einai THRASH/HC PUNK! oti prepei!!
Aptis kaliteres ellinikes bades pou xoun perasei!