Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Shit hit the fan 7",1995

Η δεύτερη δισκοκυκλοφορία της Βίλα Αμαλίας.
Πολύ σπάνιο 7" με λιτό artwork.Φάκελος στο ανάλογο
μέγεθος,με σφραγίδα,το λογότυπο του συγκροτήματος.


Άλλο ένα γκρουπ,που κράτησε αντιεμπορική στάση.
Σχηματίστηκαν στα μέσα του '90,κι έδωσαν αρκετές
συναυλίες σε στέκια και καταλήψεις στέγης.
Το '95 κυκλοφόρησαν τη μοναδική δουλειά τους,ενα 7"
σε πολύ περιορσμένο αριθμό αντιτύπων και τον επόμενο
χρόνο συμμετείχαν στην συλλογή "Διατάραξη Οικιακής
Ειρήνης'',ενώ το κύκνειο άσμα τους ήταν η συμμετοχή
τους στη κασσετοσυλλογή "1000+1 Τilt Vol.5".
Είχαν αρκετές ιδιαιτερότητες στο στυλ της μουσικής τους.
Έπαιζαν κάτι σαν grunge,με κάποια punk/hardcore περά-
σματα.Ύφος παρόμοιο μ'αυτό των Terminal Curve και των
Deus Ex Machina. Download

Tracklist:
1.Sunday
2.Overdrive
3.Change
4.Lovedog
5.Yeoew!

Bitrate: 256 kbps
(Cover + insert included)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειχα ακουσει οτι μελη τους ειχαν σχηματισει τους Λεπτοδεικτες αργοτερα. Υπαρχει καποια ηχογραφηση απο τη συγκεκριμενη μπαντα; Δεν εχω υπ'οψη μου κανενα ντεμο ή καποια ζωντανη ηχογραφηση... Πιο προσφατα, νομιζω οτι καποια μελη αναμειχτηκαν με τους So Uzd (απο την Διαταραξη Κοινης Συνειδησης), αλλα αυτο με καθε επιφυλαξη γιατι δεν ειμαι καθολου σιγουρος. (Τελος, το συγκεκριμενο 7" ειχε & βιβλιαρακι με στιχους - δεν εχω κατεβασει ακομα το αρχειο, οποτε δεν ειδα αν το εχεις σκαναρει - το οποιο ηταν φωτοτυπια σε χρωματιστο χαρτι. Υπαρχουν τουλαχιστον 2 versions, μια σε πορτοκαλι & μια σε κιτρινο χαρτι.)

costakisp είπε...

Δεν γνωρίζω τίποτα για την
συνέχεια των μελών..
Υπαρχει σκαναρισμένο το ένθετο,
σε κίτρινο χρώμα..

Ανώνυμος είπε...

Πως να μη μοιαζουν με deus ρε αδερφε αφου το γκρουπ το εφτιαξε ο πρωτος τους τραγουδιστης;

costakisp είπε...

Μάλιστα..
Ομολογώ πως δεν το ήξερα..
Όμως αν κρίνεις φίλε μου,πως ο
ήχος ενός group καθορίζεται από
τον τραγουδιστή,μάλλον κάνεις
λάθος..

Unknown είπε...

spot on costaki το σχόλιο για τον τραγουδιστή και τον ήχο ενός γκρουπ ... έλα όμως που γίνεται! τέσπα - ο Κώστας Διαβολίτσης ήταν σίγουρα στους SHTF, είναι σίγουρα και στους SO UZD. Το αν έκανε / κάνει μόνο φωνή δεν το γνωρίζω, ούτε τους Λεπτοδείκτες ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου να σου φιλήσω τα χέρια!!!
Πολύ μπαντάρα...Έψαχνα τόσο καιρό
nα βρω κασετα ,Μου έφτιαξες τον μήνα
P_o